ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

تحميل اغنية سامو زين الورد الاحمر 2012


تحميل اغنية سامو زين الورد الاحمر 2012

تحميل اغنية سامو زين الورد الاحمر mp3 من الالبوم القادم Samo.Zean.El.Ward.El.Ahmar سامو زين الجديدة الورد الاحمر تحميل اغنية سامو زين الورد الاحمر mp3 2012


اغنية سامو الورد الاحمر V.C.Q

تحميل اغنية ساموزين - الورد الاحمر mp3 من مدونة سمعنا مزيكا



حمل من هنا


مدونة سمعنا مزيكا
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة سمعنا مزيكا
sm3na-mazika.blogspot.com

رسالة أحدث رسالة أقدم

32 Responses to “تحميل اغنية سامو زين الورد الاحمر 2012”

  1. يااااااااااااااااااااي بجنن ساموزين والاغنية

    ردحذف
  2. سامو بجد انت صوتك يجنن ولا اي نجم تاني شايف نفسه
    انت النجم الاول في مصر وانت الصوت الذهبي بجد ربنا يوفقك
    بس انا كنت عايزه اقول حاجه لو كنت هتقرا ايلي انا بكتبه
    انا بكتب اغاني ونفسي اوصلها ليك او لاي ملحن
    وميرسي

    ردحذف
    الردود
    1. ماشى يا حبيبتى ابعتها وانا فى انتظارك ودة تلفونى 01005554422

      حذف
  3. البوم رائع لنور عينى ساموزين

    ردحذف
  4. انا بعشق الفنان الحساس ساموزين وصوتك يهوس

    ردحذف
  5. انت صوتك بجد تحفه وانا بحبك جداااااااااااااااااااا

    ردحذف
  6. بجد اجمل واحلى صوت سمعته فى حياتى

    ردحذف
  7. ببببببببببببببببببببببببحبكككككككككككككككك

    مممممممممممممممممممووووووووووووووتتتتتتتتتت

    ردحذف
  8. انا بحبك اووووووووووووووووووووى يا ساموزين صوتك بجد شئ رائع انا من عشاقك

    ردحذف
  9. نااااااايس بجد جااااااااامد موووووووووووووت

    ردحذف
  10. بموت فيك انت صوتك بجد تحفه

    ردحذف
  11. جامدياسامووانابحبك جداااااا ويارب تفضل كدة علي طول

    ردحذف
  12. اغنية روعه

    ردحذف
    الردود
    1. لم تحمل عندى هل من احد يساعدنى؟

      حذف
    2. انا بحب الفنان ساموزين وصوتة بجد روعة وعجبنى ويارب يفضل كدة على طول بجد اجمل و احلى صوت سمعتة فى حياتى

      حذف
  13. اجمل حجة لاودة

    ردحذف
  14. انا بحب ساموزين

    ردحذف
    الردود
    1. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ابوعمر واحد بس

      حذف
  15. اغنييه الورد الاحمر حلوة جدا وصوت ساموزين حلو جدا واحساسه حلوفى الاغنيه وانا من ال fans لساموزين

    ردحذف
  16. انت جامد وانا بحب الورد الاحمر

    ردحذف
  17. ياسلام هوده الفن صح

    ردحذف
  18. Samozein.is.super.star.en.egypt

    ردحذف
  19. لم تحمل عندى هل من احد يساعدنى

    ردحذف
  20. تقبرني شو بتحنن بالفيديو

    ردحذف
  21. ايه الجمال ده بجد اكتر من رائعه بحبك مووووووووووت ياساموزين

    ردحذف
  22. بببببببببببببببببببببببببحببببببببببببببببك
    يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ساموووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    ردحذف
    الردود
    1. يجنن بجد وسامووووووووووووووووووو صوته احليل

      حذف
    2. احلي سامو في الدنيا

      حذف
  23. صوتو يجنن وجميل

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

صفحة بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة