ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

مكالمة توفيق عكاشة مع وائل الأبراشي يوتيوب



مكالمة توفيق عكاشة مع وائل الأبراشي يوتيوب

مكالمة توفيق عكاشة مع وائل الأبراشي بقناة دريم اليوم 27-8-2012 المنافق توفيق عكاشة يتراجع عن تصريحاته السابقة

المنافق توفيق عكاشة عكش حبيب الملايين بيقول ده مش صوتي اللي في برنامج الحكم بعد المزاوله !! و بيقول انا مسجلتش معاهم فيديو !! و بيقول انا مقلتش ان طنطاوي يمشي مرسي و محصلش ان انا قلت على مرسي غير شرعي !!

ﻋﻜﺎﺷﺔ ﻋﻠﻲ ﺩﺭﻳﻢ ﺑﻴﻘﻮﻝ ﺍﻟﻠﻲ ﻋﻤﻠﻪ ﺍﻟﺪﻛﺘﻮﺭ ﺍﻟﺮﺋﻴﺲ ﻣﺮﺳﻲ ﺍﻟﺮﺋﻴﺲ ﺍﻟﻤﻨﺘﺨﺐ ﻣﻦ
ﺇﻗﺎﻟﺔ ﺍﻟﻤﺸﻴﺮ ﻃﻨﻄﺎﻭﻱ ﺃﺅﻳﺪﻩ ﻓﻴﻪ ﻷﻥ ﺇﺩﺍﺭﺗﻪ ﻟﻠﺒﻼﺩ ﺳﻨﺔ
ﻭ نصف ﻛﺎﻥ ﺿﻌﻴﻔﺎ
ﻭ ﺍﻧﺎ ﻛﺎﻧﺖ ﺗﺮﺑﻄﻨﻲ ﺑﺎﻟﺪﻛﺘﻮﺭ ﻣﺮﺳﻲ ﻋﻼﻗﺔ ﺻﺪﺍﻗﺔ ..
ﺳﺒﺤﺎﻥ ﺍﻟﻠﻪ ... ﻫﻮ ﺑﻴﺘﺤﻮﻝ ﺑﺴﺮﻋﺔ ﺍﺯﺍﻱ ؟؟ !!

عكاشه مع البراشى : انا من مؤيدى مرسى واؤيد قراره باقالة طنطاوى ولازم يكون للدوله هيبه وانا على علاقه جميله بمرسى من 2002 ولم اخطيء فى مرسى وكل الاتهامات باطله
توفيق عكاشه : ﻃﻨﻄﺎﻭﻯ ﺍﺳﺘﺨﺪﻣﻨﻰ ﻟﻠﻬﺠﻮﻡ ﻋﻠﻰ ﺍﻻﺧﻮﺍﻥ
مرسي صديقي الشخصي وانا من اشد مؤيدي قراره بتنحية طنطاوي و عنان

قول والله ﺗﻮﻓﻴﻖ ﻋﻜﺎﺷﺔ ﻣﻊ ﺍﻻﺑﺮﺍﺷﻰ ﻋﻠﻰ ﺩﺭﻳﻢ -: ﺍﺳﺘﻐﺮﺑﺖ ﻣﻦ ﺩﻋﻮﺓ ﺍﺑﻮﺣﺎﻣﺪ ﻟﺜﻮﺭﺓ ﻳﻮﻡ 24 ﺍﻏﺴﻄﺲ ﻭﻟﻢ ﺍﺷﺎﺭك .. !!!
معرفتكش أنا كدا يا عوكشة



شاهد من هنا



هههههههههههه حلاوتك يا عكش ^ــــ^


- خدوا بالكم باه من عكش و هو بيقول (الرئيس المنتخب) ههههههه
كان دايما في برنامجه الرئيس الغير شرعي الذي لا اعترف بشرعيته :))
- بيقولك المشير استخدمني لمهاجمة الاخوان .:)
- لم أحرض على اغتيال الرئيس و لم أحل دمه :)
- الدكتور مرسي صديق شخصي لي . :)
- انا فوجئت بأبو حامد يعلن عن 24 أغسطس :)
- شعرت بالأمن و الأمان حينما تحولت الى القضاء المصري .

انتبه .. العكش يرجع الى الخلف :))) مسخرة السنين :))
مدونة سمعنا مزيكا
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة سمعنا مزيكا
sm3na-mazika.blogspot.com

رسالة أحدث رسالة أقدم

أتــرك لــنـا تــعلــيقــا

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

صفحة بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة