ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

تحميل اغنية تامر حسنى ابدا بنفسك mp3



تحميل اغنية تامر حسنى ابدا بنفسك mp3

سمعنا اغانى تامر حسنى 2012 الجديدة اغنيه تامر حسني - ابدأ بنفسك
حصريا اغنيه تامر حسني ابدأ

حمل من هنا



مدونة سمعنا مزيكا
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة سمعنا مزيكا
sm3na-mazika.blogspot.com

رسالة أحدث رسالة أقدم

40 Responses to “تحميل اغنية تامر حسنى ابدا بنفسك mp3”

  1. والله تامر نفس القرد
    \

    ردحذف
    الردود
    1. انا احترمت تامر فى الكليب ده جدااااااااااا

      حذف
  2. اغنية حلوه جدا

    ردحذف
  3. والله الاغنية ديه جامده جامده

    ردحذف
  4. اجمل اغانى هى اغانى تامر حسنى الاغنية روعة

    ردحذف
  5. ياتامر انت بجد جوهرة في مصر انا بحسد المصرين عليك انت بطلع اغانيك من قلبك مش من صوتك ياسلام عليك خليك كدة ديما وربنا يوفقك

    ردحذف
    الردود
    1. طبعاانت بموت فيه

      حذف
    2. تامر انت جامد جدا

      حذف
  6. الله عليك يا احلا تيمو فالدنيا

    ردحذف
    الردود

    1. معلش انا عيز اعرف اسم الغنيه هى اسمهابدا بنفسك ولا حاجه تانى معلش يعني

      حذف
    2. اعرب خوتكم كلكم انتو وتامر

      حذف
  7. الله عليك يا احلا تيمو فالدنيا

    ردحذف
  8. اشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششطة

    ردحذف
  9. تامر غير كل الناس صوته مليان احساس الدنيا بتحبه بكل الحواس هو ملك الجيل صاحب الصوت الاصيل

    ردحذف
  10. بجد تحفه

    ردحذف
  11. اخر حلااااااااازة بحبك يا تيمة

    ردحذف
  12. ررررررررررررررووووووووووووووعه

    ردحذف
  13. ررررررررووووووووووووووووعه

    ردحذف
  14. ILIKE TAMER HOSNEY SOO MUCH

    ردحذف
  15. والله الغنيه حلوة بس اللون حق شعرة شماااات

    ردحذف
  16. اني ندى من العراق اني معجبه بهذة الانشودة بس ليش هل وحدة امسوي ماكو غيرة تامر انتة عندما تنشد احلا من اتغني تدري هشي ولله حلوة هل انشودة اذا انشدت اناشيد بعد نزله على قناة موسيقه اريد اكول حجي بس اريدك اطمني انت ماريد غيرك ايجاوب على اريدك انت اجاوب جف منك احسن ممنهم تامر هذي الفضايح على الانترنيت صحيحه لو كذب جف دايخه كلش ارييدك اجاوب ماريد اي احد ايجاوبمعه سلامةاسفه على ازعاجك

    ردحذف
  17. تامر انا بحبك اوى انت بجد نجم الجيل

    ردحذف
  18. انا بشكرك كتير اوى ياتامر على انت عاملته فى صبايا الخير مع ريهام وانا من اكتر المعجبات بيك

    ردحذف
  19. اغنية جميلة جدا
    مفيدة للشباب

    ردحذف
  20. خلى بالك تامر جنبك


    ردحذف
  21. انا مش بحبه بس الاغنيه دى الوحيده اللى ليها معنى

    ردحذف
  22. اول ما اتجوز عقل

    ردحذف
  23. انا مش هقول غير كلمه وحده بحبك يا تامر وانت فنان اغظم فنان الشرق العربي كلو وانا رايي في الاغنية اروع حاجه شمعته في حياتي ده كفايه صوطق فيه وربنه يوفقق في الي جأي و{اللي جأي احلي} بتوفيق {يا}{Tamer}

    ردحذف
  24. بــــآمـــأنة تحياتى لنجم الجيل تـآمرَ حسنىَ بج ـدَ فنـآن فـى أى أغ ــنية أو كليبَ آنتَ فنـآنَ تحيـأتىَ لتـأمر حسنىَ نجم آلجيلَ
    (مـــــلـــودة )

    ردحذف
  25. بج ــد أستآذ يآ تأمرَ فىَ آلغنةَ آنتَ فنـأنَ منَ يومكَ
    (مـلــودة)

    ردحذف
  26. معلش انا اسمى كريم ممكن اعرف اسم الغنيه هى اسمه ابدا بنفسك ولا حاجه تانى الى عرف الغنيه يقلي علشان احمله من النت معلش انا شغلتكم

    ردحذف
  27. تامر حسني نجم الجيل تحيه من محمد حمام وا سيف باشا سوهاج بندار الكرمنيه

    ردحذف
  28. جامد اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

    ردحذف
  29. تامر كتير حلوه الاغنيه روز من العراق



    ردحذف
  30. أغنية حلوة واللي غناها احلى .......تحياتي ليك تمورة بحبك موووووووووووووووت .............. amira

    ردحذف
  31. بحبـــــــــــــــــك يــــــاتيمو جداااااااااااا انا تيموريه اصيله بجد اغنيه جميله نفسى انزلها ممكن تقولولى انزلها ازاى

    ردحذف
  32. طبعا مافيش احسن من عمرو دياب بلا تامر بلا خرةالناس ماعدتش بتفهم

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

صفحة بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة